Office Assistant
Schenck Process právě hledá nového kolegu/kolegyni na pozici Office Assistant. Na této pozici budete mít na starost především zajištění chodu našich pražských kanceláří v podobě administrativní podpory kolegů z různých oddělení, zajištění chodu recepce či organizace firemních akcí. V příštím roce nás také čeká stěhování do nových prostor v Jenči u Prahy což přinese další organizační úkoly. Láká vás práce se širokým záběrem a nezaleknete se nových výzev? Jste organizačně a komunikačně zdatná osobnost, která dokáže pro ostatní vytvořit to správné zázemí pro jejich práci? Pak nám o sobě dejte vědět na pcz-hr@schenckprocess.com!
Místo výkonu práce: Praha, Jeneč
NÁPLŇ PRÁCE
- zajištění chodu recepce (osobně i ve spolupráci s brigádnicí) – uvítání návštěv (i zahraničních delegací), příprava občerstvení, správa místností, pošta, telefony apod.
- administrativní a organizační podpora country managerovi a ostatním oddělením
- organizace firemních akcí
- objednávání kancelářských potřeb, výběr dodavatelů, zajištění komunikace
- v příštím roce organizační úkony spojené se stěhováním do nových kanceláří
POŽADUJEME
- SŠ vzdělání
- praxi na obdobné pozici alespoň 2 roky
- znalost AJ na úrovni B2 a lepší
- znalost práce na PC (MS Office, Outlook)
- velmi dobré organizační a komunikační dovednosti
- reprezentativní vystupování
- dynamickou, proaktivní osobnost se zodpovědným přístupem k práci
NABÍZÍME
- různorodou práci v prostředí mezinárodní strojírenské společnosti
- odpovídající finanční ohodnocení
- 5 týdnů dovolen
- stravenky
- 13. plat dle výsledků společnosti
- příspěvek na penzijní připojištění
- příspěvky při významných životních událostech
- odměna za doporučení nového kolegy až 30.000 Kč
- podpora vzdělávání a rozšíření kvalifikace
- jazykové kurzy
- nástup možný ihned